Thursday, January 7, 2016

19 Home Remedies To Get Rid Of Love Handles

19 Home Remedies To Get Rid Of Love Handles

0 6362

Bron afbeelding: /natasha-turner-nd/lose-your-love-handles_b_3424013.html

Love handles zijn de extra flab rond je taille en mag niet alleen zorgen dat u uit te reiken naar de volgende maat van de kleding, maar ook een zware tol op uw gezondheid. Enkele van de belangrijkste oorzaken van love handles omvatten slecht dieet, gebrek aan slaap, stress en te veel inname van suiker. Het wegwerken van love handles kan geen eenvoudige opgave, maar het is geen enorme taak niet. Met regelmatige lichaamsbeweging en gezonde voeding, kunt u gemakkelijk chuck die lelijke en koppig uitstulpingen. Lees verder om te weten hoe zich te ontdoen van love handles thuis, zonder het raken van de sportschool.

Lifestyle Wijzigingen Love Handles Elimineer

1. Doe niet Stress

Stress verhoogt de cortisolspiegel in het lichaam, wat resulteert in de afbraak van spiermassa die bijdraagt aan de vetgehalte nabij het buikgebied. Daarom proberen om weg te komen met uw stress te doen door het aannemen van stress management technieken (1).

2. Neem genoeg slaap

Je zou kunnen eten van recht en uit te werken dag in dag uit om extra flab te beteugelen, maar als je niet voldoende slaap te krijgen, is er een kans dat je misschien niet in staat zijn om goede riddance bieden om uw love handles. Dan, hoe je love handles te verliezen? Het antwoord is eenvoudig- slaap ruimschoots. Wegens gebrek aan slaap, heeft uw lichaam niet reageert op insuline die leidt tot de opslag van vet, vooral rond je buik gebied (2).

Dieet te verwijderen Love Handles

3. Omega-3 vetzuren

De voedingsvetten EPA en DHA aanwezig in Omega-3 vetzuren helpt bij gewichtsbeheersing, daarom ook voedingsmiddelen die rijk zijn aan deze inhoud aan uw dieet (3) zijn. Sommigen van hen zijn lijnzaad, walnoten, sojabonen, witte bonen, bruine bonen, tofu, vis en olijfolie (4). Zeevruchten is de belangrijkste bron van omega-3 vetzuren.

4. Beans elke maaltijd

Inname van bonen betekent meer oplosbare vezel die buikvet vermindert met goede bacteriën in de darm. Bonen kunnen elke maaltijd worden toegevoegd in kleine hoeveelheden op dagelijkse basis (5). Het is bewezen door vele studies dat zowel oplosbare en onoplosbare vezels vermindert honger en verhoogt na een maaltijd tevredenheid, wat leidt tot gewichtsverlies (6, 7).

5. Vitamine C

Sommigen zullen misschien goed uit te oefenen, maar vind het nog steeds moeilijk om buikvet te verminderen als ze niet voldoende vitamine C te consumeren, want het is van essentieel belang voor de vetstofwisseling. Wanneer u niet inname van vitamine C rijk voedsel te doen, zal je lichaam vetweefsel produceren, maar zal niet in staat om de opgeslagen vetten die uiteindelijk chubbiness in de buik te verhogen gebruiken. Voedingsmiddelen die rijk zijn aan vitamine C bevatten papaya, sinaasappels, aardbeien, paprika, broccoli, en kiwi (8, 9).

6. Zuivelproducten

Toevoeging van de rechter en kleine hoeveelheden yoghurt, kaas en zuivelproducten verhoogt calciumgehalte dat buikvet controleert door het verminderen van calcitriol - een hormoon dat draagt vetopslag (10, 11). Het concept van zuivelproducten voor gewichtsverlies werd bevestigd door epidemiologische gegevens en klinische proeven.

7. Drink veel water

Drink altijd twee glazen van warm water voorafgaand aan uw maaltijd. Je zal niet te veel eten en inname alleen wat het essentieel voor u. Bovendien moet men 7-8 glazen water per dag (12) drankje.

8. Zeg 'Nee' te Cellenbeton Drinks

Ze zijn bronwater en ze zijn leuk, maar koolzuurhoudende dranken zal resulteren in de buik vet in de loop van de tijd als de hoge dosis suiker verhoogt uw eetlust Diet frisdrank misschien kunstmatige suikers of aspartaam, maar hebben nog steeds hetzelfde effect op uw eetlust, omdat ze om te zetten in formaldehyde zodra u hen (13, 14, 15) verbruikt.

9. Zeg nee tegen White Foods

Ga weinig inname van voedsel met nul voedingswaarde zoals suiker, zout en aardappelen. Het is tijd om de toevoer van deze instant noodles je zijn leven op te verminderen. Brood, moet rijst en pasta te worden gemeden. Vervang deze met greens en groenten in uw dieet, en u kunt genieten van tarwe pasta af en toe (16, 17).

10. Ga de Lime Way

Water is de perfecte drank voor een goede gezondheid, maar om te love handles te verliezen - voeg kalk aan lauw water, omdat dit de spijsvertering verbetert en helpt het lichaam te ontgiften Afgezien van dit, citroenschil of schil helpt honger te verminderen en verhoogt het metabolisme (18).

11. Voeg Vijgen aan uw dieet

Vijgen zijn rijk aan calcium, vezels, kalium en ijzer. Ze zijn ook rijk aan vitamine A, B1 en B2. De vezelrijk, volkoren ontbijt is zeer gunstig voor gewichtsverlies (19). Echter, je moet niet te veel eten; het wordt voorgesteld om deze in kleine porties in je dagelijkse voeding (20, 21).

U kunt vijgen toe te voegen aan yoghurt of havermout, of hebben ze als een droog fruit. Het helpt ook in de langzame absorptie van suiker in de dunne darm.

12. Groene Thee

Groene thee helpt je gewicht te beheersen door het balanceren van de eetlust en het verbeteren van uw stofwisseling. U kunt de vervanging van uw inname van cafeïne met groene thee, of het als een drankje naast uw hoofdgerecht zware maaltijden (22, 23).

Oefeningen to Get Rid of Love Handles

Hier zijn een aantal trainingen om love handles, die men dagelijks moet uitvoeren controleren.

13. Twisting Crunches

Crunches hebben direct een impact hebben op uw buikvet. Het verdraaien crunches zijn vrij veel als gewone crunches, maar tijdens het uitvoeren van draaien crunch u verhogen een knie aan te raken met de andere elleboog, dat wil zeggen, je rechterknie met je linker elleboog en vice versa (24).

Bron afbeelding:

14. Been fladdert

Leg fladdert versterken van je rug, en maakt uw buikspieren bedrijf samen met gewichtsverlies op dit gebied. Ga liggen op je buik en til je hoofd een beetje. Plaats uw armen aan de zijkant en buig ze op de ellebogen. Breng je knieën en voeten omhoog en schop je benen heen en weer. Hebben deze met kleine ontspanning breaks (25).

15. Standing Trunk Twists

Sta rechtop met één voet de afstand tussen je benen, draai je je romp naar links en zorgen ervoor dat uw benen zijn recht. Zoals u draaien, punch in de lucht, met een arm tegelijk. Wanneer u draai aan de linkerkant, punch met je rechterarm. Doe 25 herhalingen aan elke kant.

Bron afbeelding:

16. Standard Crunch

Crunches hebben een goede invloed op je taille, maar zorg ervoor dat je gemakkelijk gaan op dit ene - beginnen en het verhogen van het aantal geleidelijk elke dag. Lag in de rugligging. Buig je knieën met de voeten plat op de vloer. Leg je handen op de achterkant van je hoofd. Uw ellebogen moeten naar de zijkanten. Kantel je kin en trek je buikspieren naar binnen. Nu, krullen en naar voren in een zodanige wijze dat je schouderbladen, nek en hoofd tillen van de vloer. Keer terug naar de oorspronkelijke positie na enkele ogenblikken (26, 27).

Bron afbeelding:

17. been liften

Leg op je rug of kant en til één been enkele centimeters van de grond. Herhaal met het andere been, en herhaal het proces gedurende ten minste 25 keer voor elk been. Geleidelijk verhogen tot 50 en vervolgens tot 100 (28).

18. Fietsen

Het is misschien de leeftijd van superbikes, maar ervoor kiezen om een fiets elke ochtend kiezen voor uw training sessies en bod adieu aan die love handles. Deze zullen toon uw buik en dijspieren (29, 30, 31).

19. Jogging

Joggen werkt op je heupen en love handles terwijl running heeft een goede invloed op je benen. U kunt afwisselen beide (32, 33).

20. Side Bends met domoor

Dit is een zeer effectieve oefening om zich te ontdoen van love handles. Uw positie van staande moet zodanig zijn dat je voeten ongeveer op schouderbreedte uit elkaar zijn. Houd halter de ene hand en andere plaats andere hand achter je hoofd. Sta rechtop en buig naar de kant waar er halter gewicht. Keer terug naar de beginpositie. Niet knieën of heupen te buigen. Ga verder buigen van links naar rechts (34).

do's

Have 4-5 maaltijden per dag in plaats van het genot op een grote maaltijd. Het eten in het midden- en adequate porties gedurende de dag - verbetert uw stofwisseling en helpt vet te verbranden. Bovendien, het biedt u ook de energie om de dagelijkse taken (35) uit te voeren.

Neem de trap in plaats van roltrappen en liften.

don'ts

Verhonger niet.

Gebruik uw ontbijt niet hop; Dit is de belangrijkste maaltijd van de dag (36).

Niet oefeningen voor love handles te slaan. Echter, niet over oefeningen (37).

29 december 2014

Welkom bij In het huidige scenario, toen wetenschappers behandelingen voor bijna alle kwalen hebben ontdekt, is er geen vervanging voor huismiddeltjes. Hier hebben wij voor natuurlijke en kruidengeneesmiddelen voor al uw gezondheid en schoonheid gerelateerde problemen.

Eigendommen

No comments:

Post a Comment