Tuesday, March 8, 2016

24 Moeiteloos Fitness Hacks Voor Slimmer en gezond lichaam

Moet ik elke keer naar een slanker lichaam te krijgen uit te oefenen? Deze vraag kunnen opduiken in je geest zo nu en dan. Het antwoord is - niet per se. Door enkele hygiënische omstandigheden, gebrek aan interesse of tijd, is er een geweldig principe dat u moet volgen. Verbranden meer calorieën dan je in "Deze regel doet wonderen indien vergezeld met een strenge dieet grafiek, gevolgd door een matige training activiteiten zoals dansen, zwemmen, fietsen of gewoon wandelen. Drink veel water, de controle van uw calorie-inname door het behoud van een streng dieet plan, actief blijven en blijven verantwoordelijk voor elke stap die je neemt en maak versterkingen in uw dieet plan van tijd tot tijd om jezelf gemotiveerd te houden. Dit zijn enkele van de gemeenschappelijke factoren, die positieve beloningen zal oogsten in uw algehele gezondheid en levensstijl. U kunt uw gewicht ijverig beheren door eenvoudige tips en trucs. Lees dit artikel om moeiteloos fitness hacks voor een slanker en gezond lichaam uit te vinden zonder te oefenen.

Fitness Hacks voor slanker en gezonder lichaam

1. Houding

Verbeter uw zithouding terwijl u in het kantoor. Een verkeerde houding kan leiden tot ernstige pijn in de rug en veroorzaakt vaak problemen tijdens lichamelijke activiteiten of oefeningen.

2. Loop

Ga voor een korte wandeling in een nabijgelegen park wanneer je gestresst voelt. Wandelen voor 15 minuten zal u dezelfde ontspanning als een 200 calorie snack doet.

3. Outdoor Games

Probeer om jezelf te verwennen in het buitenspelen die helpen schuur extra ponden als ze zijn perfect voor warm-up. Bijvoorbeeld, badminton, basketbal, volleybal, zwemmen, enz., Zal een goede keuze te maken in plaats van het zitten in de voorkant van uw play station voor lange uren.

4. Klim een Boom

Geniet met uw familie en wat quality time door te brengen terwijl het hebben van plezier in een park. Word weer een kind en proberen om een boom te klimmen. Het is een grote fysieke activiteit die kracht vereist.

5. Fitness Holiday

Ga voor een fitness-georiënteerde vakantie in plaats van alleen liggen in een hotel bed of op het strand. Hill klimmen, schaatsen, waterskiën, snorkelen en aqua dansen op een paar te noemen zijn enkele van de grote leuke activiteiten waar je jezelf kunt betrekken.

6. Reinig uw Huis

Schoonmaken is een grote bron van de oefening en zelfs beter dan het raken van een sportschool. Het zal uw botten en spieren sterker te maken en geven je meer energie gelijk aan een bar van donkere chocolade. Zijn niet afhankelijk van de werknemers en arbeiders om u te helpen met de huishoudelijke taken. Branden die extra calorieën zonder de uitgaven extra geld op de sportschool en bedienden.

Was uw auto in plaats van afhankelijk van anderen om het te doen voor je.

Vrijwilliger voor een oorzaak of doe mee aan wat huishoudelijk werk, zoals het schilderen van de muren, de vaststelling van het dak of het schoonmaken van de vloer, enz., Om een goede gezondheid te behouden.

7. Stretch tijdens het kijken naar televisie

Neem de tijd om te rekken tijdens het kijken naar televisie. Dit zal ontspannen je spieren, verbeteren van de houding en de drang om te eten vaak bij het zitten op de bank te verlagen.

Mensen hebben de neiging om te blijven eten in de voorkant van de tv of de computer tot aan de sitcom krijgt over. Ze onbewust verbruiken zonder het te merken aan de hoeveelheid. Dit zal toevoegen van de extra calorieën en het toegenomen gewicht.

8. Gebruik alternatieve vervoersmiddelen

In plaats van naar het kantoor met de auto, gebruik maken van alternatieve vervoermiddelen, zoals fietsen of met de fiets, of soms overwegen toevlucht te nemen tot het openbaar vervoer. Dit zal u helpen meer calorieën te verbranden en houden u fit.

9. Het tuinieren

Tuinieren als een activiteit klinkt saai voor sommigen, maar dat is niet het geval. Het ontspant je lichaam en geest; u in staat om verbinding te maken met de natuur naast het branden van al die extra calorieën.

10. Krijg een Hond

Loop je hond gedurende 60 minuten per dag, het is gelijk aan 30 minuten van matige lichaamsbeweging.

11. Permanent Bureau

Maak gebruik van staande bureau om te werken op uw systeem. Het zal die extra calorieën te verbranden, omdat die zich voor lange uren vergt kracht.

12. Plaats Stoel met Stability Ball

Zittend op een stabiliteit bal vereist juiste houding, en dus krijgen calorieën verbrand in een grote hoeveelheid met behoud van die houding. Zo helpt om een uitgebalanceerde gewichtsverdeling.

13. Gewogen Vest

Draag een gewogen vest, dat geeft je ongeveer 20 meer ponden te houden, en dus helpt bij het verbranden van extra calorieën als je omzeilen.

14. Dance

Probeer dans want het is een recreatieve activiteit. Het zal u verjongen en ook helpen verbranden extra vet. U kunt verschillende dansvormen, zoals hip-hop, cha-cha, vergrendeling, popping, salsa, eigentijds, etc. Daarnaast dansen fungeert als een uitstekende sfeer lifter en stress buster.

15. Water

Heeft u een glas water voor elke maaltijd en minimaal 8 glazen water per dag. Dit zal het zuur te handhaven - base-evenwicht in je lichaam en het metabolisme verhogen, wat zal bijdragen tot het verminderen van gewicht.

16. Groene Thee

Vervang de groene thee met gewone thee. Tegenwoordig wordt deze kruiden afkooksel op grote schaal gebruikt door fitness freaks als het helpt u te behouden gewicht.

17. Calorie Count

Proberen om meer calorieën die u neemt in te branden. Neem hulp van voedsel volgen app en zorgen ervoor dat je alles wat je eet in te voeren. Stel je dagelijkse doel om gewicht te verliezen en opvolgen.

Alternatief calorieën onder controle te houden, eet veel groenten in plaats van pizza en brood als aanwezig in fruit koolhydraten gemakkelijker worden verteerd dan bakkerijproducten.

18. voedzaam dieet

Je moet ook uitgesneden voedingsmiddelen uit je dieet dat je niet bieden genoeg voedingsstoffen. Verwerk de volgende levensmiddelen in uw dagelijkse voeding of gewichtsverlies regime.

Vruchten zoals frambozen, peren en appels.

Groenten zoals erwten, artisjokken, broccoli,

Noten zoals bonen, amandelen en linzen,

Granen zoals spaghetti, zemelen en gerst

19. Eet in kleine portie

Kauw je eten langzaam en verdeel het in kleinere porties. Zal het verteringsproces vergemakkelijken en, als gevolg, stofwisseling versnelt ook. Dit zal direct energie te genereren, en je zult niet vaak verhongeren.

Vertragen terwijl het eten van voedsel als dit verhoogt het metabolisme en de hersenen krijgt de tijd met de maag om te communiceren, zodat het ons kan een signaal te stoppen met eten wanneer we vol zijn.

20. Nooit overslaan ontbijt

Ontbijten als het schopt start je stofwisseling waardoor je direct energie; dus je voelt je niet lusteloos gedurende de dag. Ontbijt moet iets rijk aan vezels en eiwitten bevatten. Maak melk en eieren als een essentieel onderdeel van uw ontbijt omdat ze rijk zijn aan vitamine A, D en calcium. Omvatten vetvrije yoghurt met wat lijnzaad, havermout, en salade aan uw dieet.

Als alternatief kunt u ook gebruik maken van volkoren granen, magere eiwitten zoals tofu en kipfilet in de ontbijtzaal.

21. juiste timing

Ons lichaam raakt gewend aan het eten schema dat wij volgen, en daardoor het metabolisme werkt hetzelfde patroon en verbrandt calorieën dienovereenkomstig. Als ons voedingspatroon is niet voorspelbaar, dan zal het lichaam calorieën op te slaan voor lang en zal niet breken in energie. Dit leidt tot gewichtstoename.

Daarnaast, als we een gewone voeding schema kunnen we onze eetgewoonten, die anders mogelijk reguleren.

Stel een deadline voor het diner, die strikt moet worden gevolgd om gewicht te verliezen. Je moet niet proberen om snack op laat in de nacht; nooit na 20:00 en net voor het naar bed gaan, als het lichaam niet calorieën te verliezen 's avonds laat, dat kan resulteren in een overmatige ophoping van vet. Voel je vrij om een kopje kruidenthee hebben vlak voor het naar bed gaan, zal het u helpen om voller te voelen en te voldoen aan kortstondige hunkeren.

Je moet eten alleen wanneer je honger hebt. Stoppen met eten wanneer je tevreden voelen en niet te veel eten.

Verdwijnen uw verlangen voor het hebben van een dessert na het diner door het eten van een vrucht of een klein stukje pure chocolade.

22. emotioneel eten

Vermijd emotioneel eten als gevolg van stress of andere psychische trauma's. Voortzetting van uw hobby, ongeacht de leeftijd. Geef de tijd om oefeningen, meditatie, spelen of leren een aantal muziekinstrument of gelezen boeken uit uw verlanglijstje. Het zal helpen de aandacht af te leiden en houden u van het eten.

23. Vermijd White Grains

Probeer om substituten voor witte granen, zuivel, en wit brood te vinden. Consumeren bruin brood en volkoren producten zo veel mogelijk. Koolhydraten, aanwezig in witte korrels leiden tot een opgeblazen gevoel in de maag, die ons verlaten honger, zelfs wanneer we veel hebben geconsumeerd.

24. Vliegtuig Oefeningen

Zoek een nieuwe manier om je verveling te veroveren tijdens het vliegen. In plaats van het lezen van een tijdschrift of een film kijkt, probeer een aantal spierontspannende oefeningen dat ook zonder zweten.

do's

Eet iets voordat ze voor boodschappen. Het zal je voller voelt, en u zult niet hunkeren naar junk food.

Draag een fles water overal mee naartoe. Deze truc zal je weg te houden van suikerhoudende dranken, cafeïnehoudende dranken en frisdrank.

Stel een wekker en zet een moment dat je wilt naar de sportschool te raken, zodat je geconcentreerd en vastberaden blijven.

Draag een stappenteller. Het zal je stappen tellen en je motiveren om meer te lopen.

Slapen tenminste 7-8 uur 's nachts.

don'ts

Niet zelf verhongeren omdat dit leidt tot de accumulatie van meer vet in het lichaam.

Je zou ook graag

16 januari 2015

Welkom bij In het huidige scenario, toen wetenschappers behandelingen voor bijna alle kwalen hebben ontdekt, is er geen vervanging voor huismiddeltjes. Hier hebben wij voor natuurlijke en kruidengeneesmiddelen voor al uw gezondheid en schoonheid gerelateerde problemen.

Eigendommen

1 comment:

  1. I don't even know what to say, this made things so much earise!

    ReplyDelete